bidony z logo firmy

Gadżety na akcję promocyjną mogą przybierać różne formy. Długopisy, kubki i notesy stają się na tyle powszechne, że potencjalni klienci coraz rzadziej zwracają na nie uwagę. Przedsiębiorca idący z duchem czasu musi się wyróżnić – może to zrobić na przykład przy pomocy bidonów reklamowych. Zobacz, kiedy to akcesorium sprawdzi się najlepiej i co zyskuje firma, która zdecyduje się na produkcję takiego gadżetu.

Bidon z logo firmy – czy to dobry pomysł?

Właściciele klubów sportowych, siłowni, oraz przedsiębiorcy promujący aktywny tryb życia mogą śmiało sięgnąć po skuteczną formę reklamy, którą są bidony z nadrukiem zawierające znak firmowy lub dowolną grafikę. Ten gadżet spodoba się każdemu, kto ceni ruch – od pasjonatów siłowni, aż do miłośników długich spacerów. Liczba potencjalnych klientów, którzy skorzystają z takiego upominku, jest bardzo duża, dlatego przedsiębiorca może się spodziewać, że bidony reklamowe doskonale spełnią swoje zadanie i rozpropagują firmowe logo w szerokim kręgu odbiorców.

Który bidon z nadrukiem wybrać?

Bidony z nadrukiem mogą przybierać różną formę – od klasycznych, plastikowych pojemników z dzióbkiem poprzez eleganckie, szklane modele. Wybrany model powinien nawiązywać do charakteru marki oraz mieścić się w założonym budżecie. Firma może zdecydować się m.in. na:

  • aluminiową butelkę,
  • butelkę ze stali nierdzewnej,
  • bidon z transparentnego tworzywa,
  • składany plastikowy pojemnik na wodę,
  • butelkę szklaną.

Eleganckie, stalowe lub szklane modele kosztują więcej, jednak doskonale wpływają na wizerunek firmy. Najtańsze bidony z nadrukiem to wydatek rzędu kilku złotych, dlatego ten gadżet sprosta wymaganiom każdego przedsiębiorstwa – zarówno tego z ograniczonym budżetem, jak i rynkowego giganta, któremu zależy na materiałach reklamowych najlepszej jakości.

Bidony z logo firmy – co zyskuje przedsiębiorca?

Co sprawia, że bidony z nadrukiem stanowią przydatne narzędzie do promocji marki? Docelowa grupa odbiorców tego gadżetu jest bardzo szeroka – polubią go potencjalni klienci w każdym wieku. Nawet osoba nieprzepadająca za aktywnością fizyczną chętnie spakuje do plecaka lub torebki butelkę wody. Firma rozdająca bidony jest postrzegana jako przedsiębiorstwo dbające o potrzeby swoich klientów, ponieważ podręczny pojemnik na wodę jest wygodny, praktyczny i ekonomiczny. Nadruk na bidonie jest łatwo dostrzegalny – umieszczenie logo lub innej grafiki na ściance butelki to doskonały pomysł – symbol będzie widoczny przez cały czas, co czyni z bidonu trwały nośnik reklamy.

Czym charakteryzuje się dobry bidon reklamowy?

Jak wygląda butelka z nadrukiem, która skutecznie promuje znak firmowy? Najlepiej wybierać wyróżniające się modele. Elementem charakterystycznym może być intensywny kolor pojemnika – np. czerwony, zielony lub niebieski. Bidony reklamowe najmocniej zapadają w pamięci konsumenta, gdy zawierają charakterystyczne elementy, takie jak etui, silikonowy uchwyt albo ciekawa zakrętka. Warto stawiać na modele dobrej jakości, które wywołają w potencjalnym kliencie pozytywne emocje i pokażą mu, że firma troszczy się o jego potrzeby.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here