Jakiego gazu i pod jakim ciśnieniem używa się do produkcji amortyzatorów KYB w konstrukcji Dwururowej?

Jakiego gazu i pod jakim ciśnieniem używa się do produkcji amortyzatorów KYB w konstrukcji Dwururowej?

Amortyzatory KYB są jednymi z najbardziej popularnych i cenionych amortyzatorów na rynku. Ich konstrukcja dwururowa zapewnia doskonałą wydajność i trwałość. Jednak, aby osiągnąć optymalne rezultaty, ważne jest, aby używać odpowiedniego gazu i utrzymywać odpowiednie ciśnienie wewnątrz amortyzatora.

Rodzaj gazu

Amortyzatory KYB w konstrukcji Dwururowej są wypełnione gazem azotowym. Azot jest wybierany ze względu na swoje właściwości, które są korzystne dla pracy amortyzatora. Jest to gaz niepalny, nietoksyczny i nie reaguje z olejem wewnątrz amortyzatora. Ponadto, azot jest bardziej stabilny podczas zmian temperatury, co zapewnia bardziej jednolite działanie amortyzatora w różnych warunkach.

Ciśnienie gazu

W przypadku amortyzatorów KYB w konstrukcji Dwururowej, zalecane ciśnienie gazu wynosi około 5-7 atmosfer. Odpowiednie ciśnienie gazu jest kluczowe dla zapewnienia optymalnej wydajności amortyzatora. Zbyt niskie ciśnienie może prowadzić do tzw. „cavitation” (tworzenia się pęcherzyków powietrza w oleju), co może wpływać na działanie amortyzatora. Zbyt wysokie ciśnienie natomiast może powodować sztywność amortyzatora i utratę komfortu jazdy.

Proces napełniania gazu

Proces napełniania gazu w amortyzatorach KYB w konstrukcji Dwururowej jest precyzyjny i wymaga specjalistycznego sprzętu. W pierwszej kolejności, amortyzator jest całkowicie opróżniany z powietrza i oleju. Następnie, do amortyzatora jest wprowadzany azot pod odpowiednim ciśnieniem. Po napełnieniu gazu, amortyzator jest szczelnie zamknięty, aby zapobiec wyciekowi gazu i utrzymaniu odpowiedniego ciśnienia wewnątrz.

Ważność utrzymania odpowiedniego ciśnienia

Utrzymanie odpowiedniego ciśnienia gazu w amortyzatorach KYB jest kluczowe dla zapewnienia ich optymalnej wydajności. Regularne sprawdzanie ciśnienia i konserwacja amortyzatorów jest zalecane, aby upewnić się, że działają one zgodnie z oczekiwaniami. Jeśli ciśnienie gazu jest zbyt niskie, należy go uzupełnić do odpowiedniego poziomu. Jeśli natomiast ciśnienie jest zbyt wysokie, należy skonsultować się z profesjonalistą, który może pomóc w regulacji ciśnienia.

Podsumowanie

Amortyzatory KYB w konstrukcji Dwururowej są wypełnione gazem azotowym pod ciśnieniem 5-7 atmosfer. Wybór azotu jako gazu w amortyzatorach ma wiele korzyści, takich jak stabilność, niepalność i brak reakcji z olejem. Odpowiednie ciśnienie gazu jest kluczowe dla zapewnienia optymalnej wydajności amortyzatora. Utrzymanie odpowiedniego ciśnienia jest ważne, dlatego regularne sprawdzanie i konserwacja amortyzatorów jest zalecane.

Wezwanie do działania:

Prosimy o zastosowanie gazu azotowego pod ciśnieniem 20 barów do produkcji amortyzatorów KYB w konstrukcji Dwururowej.

Link tagu HTML: https://www.derm-art.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here